I väntan på kvällen



Usch vad tråkigt jag har, städar och städar. Tråkigt är var det är! MEN... det är faktiskt mycket roligare än att sitta med sommaruppsatsen, så därför gör jag just nu allt annat än att sitta med den :P Dumt, jag vet... men får ta mig i kragen till veckan när jag kommer hem på Onsdag.

Ikväll blir det skumparty. Vet fortfarande inte om Erra och Carro ska med. Men jag, Izabelle och Therese kommer ha hur kul som helst iaf :) Patrik från Skövde ringde igår och fråga om det var skumparty idag så han och hans vänner kanske också kommer dit, vore trevligt :) Annars skulle vi ses en annan dag sa vi. Helgen är rätt fullbokad faktiskt. Skumparty ikväll som sagt (det har väl ingen missat? :P), imorrn kommer farmor och mormor över och vi ska fika och lite sånt när jag har namnsdag, det har vi som tradition. Är man ensam barn så är man lite extra bortskämd ;) Sen på kvällen så tänkte Adde och jag fixa mat och kolla film. En lugn kväll helt enkelt. På söndag ska jag försöka sätta mig lite vid datorn och skriva på uppsatsen :P Försöka som sagt! Sen ska jag iväg till Karlskoga och leka med Tobias också, vi skulle ha setts igår men det blev inget med det. Hade nog att göra ändå kändes det som. Och sen på måndag drar jag och mammi till Vadstena :) Sen full späckad helg iaf, skönt det - inge kul att bara sitta och inte ha ngt att göra. Daniel åker till Trollhättan idag och ska vara borta hela helgen och när han kommer hem så åker jag iväg till Vadstena som sagt, så vi ska ses när jag kommer hem. Vi funderar på att göra ngt till helgen som kommer då, åka någonstans eller så. Men vi får se. Han skickade ett sms förut att han har en överraskning åt mig, men jag skulle få veta det senare idag. Nyfiken som bara den kan jag lova :P Alla som känner vet att jag är jätte nyfiken så det är tortyr för mig när någon säger sådär och så får jag inte veta direkt vad det handlar om, elakt :P

Näe nu ska jag återgå till städandet, hoppas ni har det roligare :)

Kommentarer
Postat av: Emma

hey sara! ska du ner till em i slutet av agusti? :) pussen

2008-07-18 @ 16:07:20
URL: http://diiphthong.blogg.se/
Postat av: Anna

jag har plockat hallon, det är roligare :)

2008-07-18 @ 19:44:45
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: em

hoppas ni får kul ikväll gumman :) själv ska jag lägga mej i soffan nu. har lite huvudvärk :/ PUSS

2008-07-18 @ 19:54:50
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: em

svar: eh va? 10 minuter? haha nej det varade INTE i 10 minuter. det varade i över 2 ½ timma. jag höll på att bli tokig. haha :)

2008-07-19 @ 02:42:55
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: em

PUSS GUMMAN. du är söt.

2008-07-19 @ 13:38:52
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0