It´s sad

It´s sad when people you know become people you knew
When you can walk right past someone like they where never a big part of your life

Idag har man skreve lite på de jävla sommar uppsatsen. Det går inte bra kan jag meddela, men men... Annars så har man varit hos farmor med mammi och fikat. Sen åkte vi till coop och handlade och så. Där man såg en person som "I used to know" och kom och tänka på vad sorgligt det är när man tappar kontakten med folk som man varit riktigt tajt med. Sen har man mest tagit det lugnt idag. Städat och återigen suttit med arbetet. Har även bokat hotell i Vadstena. Så åker dit med mammi på Måndag och är borta några dagar. Ska bli skönt att komma bort från Krhamn ett tag.

Imorrn är det skumparty som gäller med tjejerna. Ska blir riktigt skoj! Än så länge är det jag, Izabelle och Therese. Men Erra och Carro kanske ska med också... vi får se, det står i valet och kvalet ännu. Men hur som helst så blir det nog super kul. Skumparty är lovely!


Kommentarer
Postat av: em

låter som en bra dag. hoppas du blir klar med din sommaruppsats gum. vad skriver du om? nyfiken



jag vet. det är tråkigt när man ser sådana människor man va jättetajt med. man saknar den gamla goda tiden ibland...



Och JOOO. du har så rätt. killar coh deras idiotiska saker. man blir fan inte klok på dom

2008-07-17 @ 21:39:23
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: em

svar: haha ja. jag tycker dom armbandet är skitsöta. vill ha!



ja, den bilden är fin. det är ju så sant också! även om jag tänker på david varje gång jag ser bilden.



och du? dansa och skumma åt mej me ;) jag ska fan upp till dej nästa år eller nått när dom har det och då ska vi shaka ass. vänner föralltid gumman!

2008-07-17 @ 21:46:09
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anna

ja sådant är tråkigt, men kan ni inte ta upp kontakten igen då, om det är någon du vill ha kontakt med vill säga.. :P

2008-07-18 @ 00:04:39
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Therese

jag vet precis hur du menar, man blir nästan rädd för den andras beteende ibland. Man trodde man känner någon in och ut, men i själva verket känner man den inte alls. Skumt...

2008-07-19 @ 17:30:52
URL: http://trajsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0