It sounds good...

It's really good to hear your voice saying my name, it sounds so sweet...

Idag har man mest varit sjuk då... så tråkigt! Martin hörde av sig förut och undrade om jag ska med till Karlstad imorrn, lovade att jag hör av mig i morgon bitti, måste må bättre först i såfall. Men det vore kul. Då blir det ikea och Bergvik :) Måste köpa de läckra skorna i stan också i såfall, I love them! De kostar faktiskt bara 500 kr, så det måste jag vara värd :P På frågan var de finns att köpa så kommer jag tyvärr inte ihåg vad affären heter, men kan skriva det här imorrn ifall jag varit iväg och köpt dom :)

Smsade med Danne från Karlskoga förut om festen på lördag, tydligen kommer det mycket folk, om alla kommer som är bjudna. Blir nog riktigt skoj :) Maddis är tråkig och säger att hon inte ska dricka och ska ta bilen och sen åka hemnär vi andra ska på statt, det får hon ju inte göra :( Inge kul då ju! Petra och jag vill ju festa med dig gumman! Grabbarna också ju!

Visste ni att Smurfarna kommer som film snart? Älskade dom när jag var liten, de gick på 3:an på morgonen på helgerna. Lätt att jag ska se den filmen då, blir väl jag och alla små barn :P Eller så blir det vi som såg på Smurfarna när vi var små :P Någon som vill hänga med? :P


Kommentarer
Postat av: em

va? kommer smurfarna som film? omg :P visa upp skorna sen! puss bejb

2008-07-03 @ 18:46:12
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0