Lördags kvällen

Lördagen var kanon. Blev en förfest hemma hos Marcus och Clabbe. Roligt folk och bra stämmning. Har dock bilder på min näthinna som jag helst skulle slippa :P Men jag och Izabelle har nog aldrig skrattat så mycket förut. Har ni någonsin sett American Pie 2? När killarna går in i huset där Stifler tror att tjejerna som bor där är lesbiska, och de leker en lek. Det tjejerna gör - gör killarna. HAHA säger jag bara. Mycket rolig förfest som sagt och ganska mycket folk. Sen drog vi till Stat och dansade som tusan. Daniel stod och var het i Dj båset ;) Under kvällen spelade han precis alla låtar som jag hade önskat, så jag och Izabelle var hel nöjda :) Vi träffade lite folk som man kände så det var en trevlig kväll med mycket dans. Jag har dock blåmärken sen när jag var nära att flyga av scenen. Jävlar vad folk ska knuffas när de är fulla. Tur att Izabelle tog tag i mig så jag inte flög av scenen iaf. Efter statt gick vi till Torggrillen och åt pommes med b-sås. Sen gick vi hemåt till Izabelle och så ringde Daniel och hörde om jag ville åka med. Så vi åkte hem till honom och sov där. Gosade en massa med kattungen, som för övrigt ska heta Ozzy :), och med Ronja innan jag somnade. På morgonen träffade jag Petra och vi tog en liten promenad på Herrhagen och bara pratade en massa, riktigt kul :)

Kommentarer
Postat av: Anna

vi var oxå vid torggrillen i lördags :) åkte buick dit o käkade lite mat :) fast tidigare på kvällen då eftersom min kompis hade sin lilla dotter med sig :) var ett tag sen man var i krhamn innan dess...

2008-07-14 @ 23:51:21
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0