Ny dator

Nu ligger man i sängen med nya datorn då, så jävla skönt att ha en bärbar. Äntligen liksom! Nu kan jag ta med den till skolan när jag ska skriva på examensarbetet och så i höst, så smart :) Den är kanon, fast att jag helst skulle vilja ha en rosa :P

Igår kväll satt man och grejade och pratade med folk vid datorn när Patrik från Skövde börjar skicka sms, trevligt. Var ju ett tag sen.  Det slutade med att han kom förbi och sov över. Vi hade mycket att prata om, och har inte sett honom sen i mars. Så det var trevligt. Vi gick upp vid halv tio och han åkte hem för han skulle träffa Tommy och de skulle skruva bil och sen ut och bada. Jag själv gjorde mig i ordning och gick ner på stan för att köpa min nya dator. Blev lunch på thai med Adde också, super gott med matlusten var inte på topp i värmen! Usch så varmt det var! Men man ska inte klaga när sommaren kommer i sina små doser :P Blev alltså inget Karlstad med Martin idag och inga nya skor :( MEN jag ska köpa dom, för de är såååå läckra!

Nu ska jag vila en stund, fortfarande förkyld och huvudet värker :( Sen ska jag fixa mat, blir kyckling fileér idag, mums. Sen ska jag nog bara ligga i sängen och kolla på Buffy säsong 1, ska börja från början igen och glo igenom alla 7 säsongerna. Inte alla ikväll då, men ska börja iaf. Spike är het, han skulle man ha! :)


Kommentarer
Postat av: em

aldrig sett buffy. bara nåra fåå avsnitt. är det så pass bra som alla säger ? anki var helt såld på angel...

2008-07-03 @ 22:41:44
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anna

kycklingfilé, gott =)



kul med bärbar dator, har jag oxå, köpte för några år sen, bra o ha för mig som har så lite plats =)

2008-07-04 @ 22:36:03
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0