Party

Utekväll på Arena igår. Dåligt med folk och kass musik då och då. Ändå var det två Dj´s från Stockholm där och spelade, men det var inte så mycket att ha :P Två gogo dansare hade de med också. De hade coola kläder, men dansa kunde de knappt och de stod mest och kollade och pratade. Gogo dansare ska väl vara där för att dansa eller? Så dåligt! Hade en kille efter mig som ville ha med mig och Izabelle upp på vippen, vi sa nej tack första gången vi frågade och trodde det räckte. Men inte då, sen kom han och vill ha med oss upp. Gratis sprit och champagne försökte han locka med. Men vi sa nej hela tiden, varför ska vi stå där och vara torra när man kan stå på dansgolvet? :P Efter allt tjat så sa jag tillslut: men du har fullt av tjejer där uppe, så varför ska ha du med mig? Han svarade: för att du är den som säger nej till att följa med upp. Haha, vill man ha det man inte kan få alltså? :P Blev inget vip besök för mig och Izza iaf, vi stannade på dansgolvet. Träffa lite trevligt folk och sen prata vi med en mingelfotograf som var från Göteborg. Han ville fota oss någon gång :P Vore kul, men då ska jag ligga i hårdträning först och bli snygg och smal! Men det var en ok kväll i stort sett iaf, inte ngn av de bästa kanske men ändå. Vi blev bjuda på efterfest på scandic hotell av två killar men tackade nej och åkte till statoil istället. Blev lite färdkost till hemvägen och jag köpte fil också, så sugen på fil under kvällen, haha.

Idag har man tagit en tur ner till stan på förmiddagen. Blev en sväng till systemet och köpte lite dricka till kvällen :P Ska bli riktigt kul. Ska strax äta och sen blir det duschen och sen åka iväg till Karlskoga. Ska bli kul att träffa alla igen :) Tyvärr blir inte Maddis med ändå... men jag och Petra får helt enkelt klara oss själva med grabbarna :) Ska ringa syskonen Martin och Elin också som också ska ut i Karlskoga ikväll. Blir nog en toppen kväll :)

Kommentarer
Postat av: Anna

fil?! haha =)

2008-07-06 @ 18:25:07
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: em

hoppas ni får en supermys kväll då gumman <3

2008-07-06 @ 21:25:33
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0