Patetiskt

Men lilla tjejen.... jag är intresserad av "din kille", det enda jag är intresserad av är MINA pengar som han är skyldig mig. Men det verkar vara svårt för dig att förstå! Skrattretande är vad det är! Jag sov hos Emelie i tisdag och då satt vi vid datorn och kolla på film när hennes kille skrev till henne på msn. Jag satt redan och svarade på sms som Andreas hade skrev då och klart jag skrev och sa att jag hörde att han skulle komma hem till Krhamn tidigare då när jag såg att Johan skrev det. För jag vill ha mina pengar som sagt! INGET annat. Men du verkar ju tro något annat. Och vet du vad? det får du så gärna göra.... orka bry sig!

Kommentarer
Postat av: em

HAHAH TRAGISK BRUD . SUCK :P

2008-07-16 @ 22:50:56
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anonym

men jösses vad händer nu?

2008-07-16 @ 22:57:44
Postat av: izza

oj ja glömde namn

2008-07-16 @ 22:58:05
Postat av: Anna

trist... :/

2008-07-16 @ 23:13:25
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0