Favorit killen



Idag har man spenderat dagen med favorit killen :) Hämtade Benjamin på förskolan. Var massa barn överallt nu när det är sommar och de samlar alla barn i hela stan på olika ställen. Träffade även några pedagoger jag jobbar med uppe på Tallunden i vanliga fall, skoj :) Benjamin var lika glad att se mig idag :) Vi gick direkt till lekparken och lekte en massa där. Benjamin fick till och med mammi att åka kana :P Det var nog inte igår hon gjorde de :P Sen gick vi hemåt och var lite på altanen och där hittade vi en massa sandlåde grejer som jag hade när jag var liten så de tog vi med oss till lilla lekparken och lekte där. Sen gick vi hemåt och åt lite mellanmål i form av isvatten och smörgås. Smarrigt när man varit ute i värmen. När vi satt där så kom Izabelle och det blev lite prat innan de försvann. Ska hämta honom även imorrn :)

Idag är man mest trött, hade tänkt åka iväg till Karlskoga och följa med Tobbe och hans kompisar till Sommar plaza i Karlskoga, men ingen lust att vara ensam tjej med grabbgänget så jag hoppade det :P Izabelle berättade att det är skumparty där idag. Typiskt när jag bestämt mig att inte åka... jaja, skumparty i Karlstad nästa vecka :P

Kommentarer
Postat av: Anna

skoj med barn :) speciellt när man kan lämna tillbaka dem sen hehe =)

2008-07-09 @ 22:06:46
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: em

OOOOOOOOH SKUMMPARTY!!! FAN VA KUL !

2008-07-10 @ 15:07:31
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: em

vart håller du hus gumman? Nu får du uppdatera bloggen och va inne på msn lite tycker jag. miss u!

2008-07-11 @ 01:40:10
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0