Kattmys, barnvakt, bio

Jaha, nu börjar man bli förkyld också. Så kul.... verkligen! Har massor av planer i helgen så jag hinner inte vara sjuk ju! Hoppas jag mår bättre till helgen helt enkelt! Har ju varit mycket sjuk senaste tiden nu -suck-

I måndags natt kom Daniel och hämtade mig när han hade jobbat klart. När vi kom hem till honom satte vi oss i soffan och kollade på "Super heroes" eller vad den nu heter, en film i samma stuk som "Scary movie" filmerna. Super dålig humor, men vi var så trött så vi skrattade ändå :P Igår morsse när jag vaknade så gav jag katterna mat och sen gosade jag med dom medan Daniel städade lägenheten, så duktig så ;) Sen övertalade jag honom om vilken av kattungarna han skulle behålla, med lite hjälp av katten också :P Han somnade i Daniels famn och sov jätte gott där hos husse med ena lillfingret i munnen, så söt :D Vid två tiden så skjutsade Daniel mig till station och jag åkte hem, bytte om och gick sen och hämtade Benjamin på förskolan. Han var lika glad denna gången när jag kom :) Sen blev det en tur till Hembygdesgården där vi matade fåren och sen åt glass :) Mysigt i solen. Sen gick vi hemåt och lekte i lekparken tills Izabelle kom och hämtade :) Emelie kom också så vi sa hejdå till Izabelle och Benjamin och sen åkte jag, Emelie och mammi iväg till bion. Vi såg "Sex and the city" filmen. Jag skratta och grät i en salig röra! Så jävla BRA! Den ska jag absolut se fler gånger! :D









Kommentarer
Postat av: em

sex and the city är bäst!

2008-07-02 @ 21:30:57
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0