Lördagen

Lördagen var kanon. Trevligt folk hemma hos Danne i Karlskoga. Några som jag inte träffat och några jag träffat innan. Stefan hade med sig sin nya flickvän Malin som verkligen var super trevlig :) Hoppas hon följer med fler gånger. Sen var Dannes syster Olga och hennes pojkvän Alex med också, jätte trevliga båda två. Hemma hos Danne drack vi, pratade och lyssnade musik. Danne filmade massa med sin videokamera. Måste ha blivit en rolig film. Jag ringde och beställde 3 taxi bilar vid halv tolv och vi  åkte till statt i Karlskoga. Inte super mkt folk men kul ändå. Blev lite drinkar i baren med tjejerna :) och en massa dansande såklart. Träffade lite bekanta ansikten sen gymnasietiden också, super kul :) Sen träffade man Tobias vilket var trevligt. När statt var slut så gick jag, Tobias, Petra, Danne, Olga och Alex till Max och åt mat. Super gott! Har ju aldrig ätit där innan. Men mycket bättre än alla andra snabbmatsställen. Sen blev det prat om efterfest men jag orkade inte. Som tur var hade Daniel varit dj på Wickan så man fick ju åka med honom hem, så go :)

Idag har man sovit alldels för länge, typ vänt på dygnet. Var uppe till fyra i natt. Så det blir tidigt i säng ikväll och upp tidigt i morgon. Är sugen att gå på måndagsklubben på arena ikväll men vi får se om Izabelle får barnvakt. Vore kul eftersom det är male strip ikväll, hehe.

Jo förresten, måste skriva av mig! Nyss skrev en av mitt ex bästa kompisar till mig på msn och undra var mitt ex var. Jag bara: ehh, ingen aning. Du vet vi är inte ihop längre! Denna kille visste inte ens de utan blev chockad. Mitt ex var där bara för några veckor sen men har inte ens sagt ngt, och detta är en av hans bästa kompisar. Vi blev till och med tillsammans hemma hos denna kille liksom. Chockad var han som sagt.

Kommentarer
Postat av: em

öööh? jävla pucko andreas e... haha. fyfan

2008-07-07 @ 18:10:20
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: Anna

hmm öööh ok...

2008-07-07 @ 21:17:37
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0