You were never the best for me

Igår var det 3 månader sen VI blev jag - bara jag, Sara. Personen som jag trodde var mitt allt visade helt plötsligt sidor som jag inte visste fanns, som han inte visat på 4 år. Den snälla kille som jag trodde han var existerade inte längre. Hade jag vetat allt då som jag vet nu hade jag inte ödslat en enda tår på honom. För han är inte värd mina tårar. Visst jag har många fina minnen av dessa 4 år, men den personen som finns med i de minnena existerar som sagt inte längre. Jag har heller ingen lust att ha han i mitt liv. Inte som vän eller bekant eller något liknande. Han är en främmande person som jag inte är ett dugg sugen på att lära känna.

Well I never saw it coming
I should have started running
A long, long time ago

And I never thought I’d doubt you
I’m better off without you

... Och vet ni vad? Jag mår bra, riktigt bra :)

Kommentarer
Postat av: em

oj, 3 månader har redan gått... =/ tiden går fort. då e det lite mer än 3 månader sen det tog slut mellan mej & n. och jag har lyckats få mitt hjärta krossat 1 GÅNG TILL efter det, på den tiden. sjukt förfan ... :|



n visade också sidor som jag inte visste fanns, när det tog slut. i mina ögon va han världens goaste, men efter uppbrottet så va han elak, självisk och bröt löften .. den n jag kände finns inte heller längre. inte den jag lärde känna, inte den bästa vännen han va för mej och inte den killen jag va me i över 2 år. han finns inte längre .. det är det som är så hemskt. jag vet inte om jag vill va vän med han. det går upp och ner dagligen.. men vi MÅSTE ju typ va vänner för det med lånet.. kan inte va hur elak jag vill :/ jag hade inte heller slösat tårar på n om jag visste hur han va.



du gör nog rätt i att inte vilja lära känna den nya andreas. du förtjänar så mycket bättre gumman. den bästa förtjänar du!



over you ÄR BÄST! den är så jäkla bra.



det är underbart att höra att du mår bra gumman. är glad för din skull <3 KOM IN PÅ MSN NU DIN JÄVEL :P

2008-07-14 @ 15:33:19
URL: http://foreverwithin.blogg.se/
Postat av: emelie

usch, tänk om man ändå kunde komma över såna :(

2008-07-14 @ 22:37:45
URL: http://luutteen.blogg.se/
Postat av: Anna

skönt att du mår bra nu iaf :)

du träffar säkert någon ny så småningom... :)

2008-07-14 @ 23:50:06
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Sandrah

härligt :)

2008-07-15 @ 10:20:43
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0