2-0 till Sverige såklart :)

Sjuk är jävlig är man, inge kul alls! Beror nog på allt badande skulle jag tro. Blev ju en hel del i helgen. I söndags var vi i Bomstad och badade. Super härlig strand! Och så jävla varmt i vattnet, super skönt verkligen! Blir fler resor dit kan jag lova. Sen på kvällen så åkte vi ut till Jutvik och tog ett kvälls dopp och fy vad kallt det var då, brr!

Igår så jobbade man, så härligt att få träffa mina barn igen. Fått en egen skylt på förskolan nu också :) Var verkligen toppen väder ute, vi var ute hela dagen. Fast jag frös lite och hade ont i halsen så var påväg att bli sjuk redan då antar jag. Idag mår man verkligen skit. Kan inte prata, har ingen röst och har feber. Den har dock lagt sig nu på kvällen så det är skönt! Har inte gjort mycket alls idag, har mest sovit och kollat på tv. Blev ju såklart att ligga och kolla på Sverige - Grekland matchen förut. Så spännande! Men vi vann ju såklart! Zlatan gjorde första målet, så snyggt! Sen hade Hansson super tur och fick in bollen efter Zlatan gått av planen. Rena rut målet :P Vi vann med 2-0 och det är man mycket nöjd med :) Sms lite med både Adde, Danne och Johan under matchen. Vi klagade på grekerna som försökte få tiden och gå :P

Imorrn blir det lugnt också, måste vila upp mig och så hoppas jag blir frisk till på fredag. Ska ju jobba på förskolan igen då och så är det ju 90 tals kväll på Arena, det kan man ju inte missa. Jag och Izabelle har ju varit på 70 och 80 tals kvällen också :) Så vill bli frisk! Så håll tummarna för mig att det bara är förkyldning och inte ngn jävla halsfluss eller ngt :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0