Barnvakt

Ojoj, idag har man mest varit trött efter helgen. Den tog hårt på en. Tänkte att jag skulle hoppa i säng tidigt igår, men blev kvar framför datorn ett bra tag. Vad gör man när det är massa härligt folk inne på msn :P Vid fyra idag gick jag iväg till Benjamins förskola för att hämta honom då Izabelle jobbade sent. Benjamin såg mig inte när jag kom så jag sa hej till personalen och sa: nu får vi se om han vill följa med mig hem. Sen så gick jag fram till Benjamin och sa hej, han sprang och krama mig direkt :) Personalen sa: han ville nog följa med dig :P Sen gick vi och hämtade sakerna på hans plats och gick hemåt. Pratade om bilarna som åkte förbi. Det blev en glass i solen på baksidan och sen ett maxi besök där vi köpte lite dricka och så fick han en liten röd och grön gräsklippare av mig, han var super nöjd och gick hela vägen hem från maxi till mig och klippte asfalt :P Vi gick till lekparken och där åkte vi kana och gungade, sen kom det en kille i samma ålder som Benjamin och de lekte en massa, killen hade en gräsklippare också så det var populärt, de klippte gräs som bara den :P Sen gick vi hemåt och åt lite smultron innan Izabelle kom och hämtade Benjamin. Han var lite kinkig då, han ville ju så gärna ha med gräsklipparen hem, men till slut gick han med på att den fick stanna över natten. Hade varit svårt för Izabelle att cykla hem med den :P Imorrn så ska man ju hämta Benjamin igen, så kul så. Han är för go min lilla gudson :)


Kommentarer
Postat av: em

naaw söt bild !

2008-06-30 @ 22:08:12
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0