Dagen efter lördag :P

Jobbigt det är när man inte får sola :( Jävla skit tabletter, på sommaren är dom inte roliga alls. Ska iaf ute och gå med Martin och Nora en sväng sen, får man lite sol på sig iaf. Men måste ju få vara ute liksom. Solskydd som gäller helt enkelt.

Igår var man på Roma och åt med Mammi, jätte gott verkligen. Fläskfilé och stekt potatis med b-sås, var så smarrigt kan jag lova! Och skönt var det att sitta ute i solen och äta. Isvatten smakade väldigt bra då, tog en kall öl också bara för att... fast att jag inte ska, smuttade iaf lite och då var det sommar känsla på topp kan jag lova :) Danne ringde och berättade att han var i stan och festade så vi bestämde att träffas senare nere på stan. Jag och mammi åkte hem och jag gjorde mig i ordning och begav mig till Izza. Vi gick ner mot fastingen och där var det hur mycket folk som helst. Inte alls bara massa fjorttisar som jag trodde. Allt från små barn till gamla gubbar och tanter, fast ju senare det blev desto äldre blev medelåldern :P Träffa mycket roligt folk. Danne hittade man utanför statt så vi snacka lite och sen träffade vi Jimmie och hans killkompisar och då blev det ju såklart en kamp i radiobilarna :P så kul! Sen snackade man med både Adde och Camilla i vimmlet. Vi åkte även andra karuseller och virvelvinden åkte jag gratis ;) Kul när tivolikillen tror att han ska få ngt :P haha, kan han ju få tro :P Vi funderade på att gå in på statt men klockan blev så mycket och då hade man ju inte direkt lust att betala in sig för en timme eller så. Vi avslutade kvällen och fastingen med en varsin munk och sen när klockan var sådär halv två gick vi hem till Izza och var trötta. Adde kom och mötte mig utanför Izza och vi gick hem till honom, tänkte nästan stanna och sova där för var så trött men hade alla tabletter hemma så det blev att gå hemåt istället :P Somnade som en stock hemma sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0