Dom våldtar oss :P

.·´¯`·- - ems idag åker hon ;( says:
mmm .. bara för han knullar ens hjärna
. S a r a a . says:
ja :S
.·´¯`·- - ems idag åker hon ;( says:
även om man inte vill. dom våldtar oss .
S a r a a . says:
haha precis, vi borde anmäla :P
.·´¯`·- - ems idag åker hon ;( says:
ja verkligen :)


Har precis kommit hem, blev ingen promenad med Martin och Nora idag, det var för varmt för lilla Nora. Men vi får se hur det blir imorron. Jag och Adde tog en promenad istället. Varmt som tusan kan jag lova. Vi gick bort till Kina så jag fick hämta min cykel som låg slängd på backen. Hade parkerat den där i fredags och sen glömt bort den helt. Någon hade iaf vält omkull den och där låg den helt ensam :P Sen gick vi hem till Adde och kollade på "Cirkus Zlatan". Adde var så nerrvös att vi skulle missa det, det hade ju varit hemskt :P Sen tog jag min cykel och cyklade hemåt när han skulle till Sandra. Nu blir det nog en dusch är sååå varm. Fast man ska inte klaga nu när värmen och solen äntligen kommit :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Klart man får klaga på värmen precis som man får klaga på kylan på vintern. Klaga på!

2008-06-02 @ 08:02:31
URL: http://sandrah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0