Första doppet :)

Nu har man tagit sitt första dopp i år, såklart med Izabelle och det blev vid Jutviken. Det var inte så farligt kallt som vi trodde det skulle vara :P Men jag frös rätt bra iaf. Izabelle såg ut som hon skulle tappa hakan när jag doppa mig :P Men hon doppa sig rätt snabbt sen också och vi tog lite flamsbilder innan vi tyckte det var dags att gå upp :P Vårt näckdopp blir nog någon annan dag, idag behöll vi bikini byxor och bikini överdelar på... eller ja, iaf jag :P Izabelle slängde av sig överdelen en snabbis för att ta en bild :P Hann få två myggbett på den lilla biten upp till bilen. Hatar myggor! Dom gör ingen nytta alls, finns andra insekter som fåglarna kan äta :P Mygg borde dö ut! Usch! Men trevligare sällskap kunde man inte fått till första doppet :) Imorrn åker vi dit igen, fast på dagen då och med sällskap av Mr B :)


Best Friends :D

Kommentarer
Postat av: Anna

ja har oxå badat, skönt.. ifjol bada ja inte en enda gång för d var så kallt brr... hoppas d blir bättre i år.

2008-06-09 @ 22:01:17
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0