It'll all get better in time

Idag är man glad, är jag ofta nu faktiskt. Härligt att få må såhär bra nu :)

Idag var man ledig. Blev en sväng ner till stan. Adde hade lunch så han hängde med på mina ärenden nere på stan. Sen gick jag hem till Izabelle och överraskade med choklad och lotter. Min lilla sjukling :P Fast hon får skylla sig själv som pussar på mig när jag har halsfluss, haha :P Vi vann 25 kr på lotterna, blir en varsin glass iaf :P Planerade lite för Lisebergs resan. Blir ju såklart en sådan även i år :) Vid fyra så kom mammi och hämtade och vi körde till Karlstad och det blev lite shopping :) Hittade lite kläder och sen blir det vanilj lotion och vanilj parfym såklart och en ny kalender. Mycket nöjd över mina köp :)



Imorrn blir det Universitet igen, heldag ute i skogen. Hoppas vi slipper alla mygg och knott imorrn bara! Så jobbigt, har massor av bett överallt på kroppen. Förstår inte hur de hittar in fast att man har jacka och byxor på sig! Usch! Sen på kvällen ska jag kolla matchen Sverige - Ryssland såklart. HEJA SVERIGE! De bara måste vinna ju!

Kommentarer
Postat av: Anna

fina kläder, kul o shoppa ju men just nu är jag pank (som vanligt nu för tiden, fattar ej vart mina pengar tar vägen?!?!?!)...

2008-06-17 @ 22:53:34
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vart köpte du kalendern? :)

2008-06-19 @ 07:57:09
Postat av: Anna

Hej, Var köpte du din vanilj lotion?

Tacksam för svar, har letat i en månad snart efter en :/ Puss

2009-12-29 @ 17:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0