Hett

Oj oj vad varmt det är ute idag. Har legat lite på en filt på gräsmattan. Fullt med solskydd på eftersom jag egentligen inte får sola, men kan ju inte låta bli. Så skönt att bara ligga och slappa i solen ju :) Ska snart ut igen, men var tvungen att ta en liten paus. Så varmt som sagt!

Igår var jag med Emelie gumman. Tog tolv bussen till Karlskoga där Emelie mötte mig och vi gick på stan lite. Jag köpte ett par jeansshorts på Jon & Jonna. Hittade först ett par på HM men de på Jon & Jonna var billigare och dessutom snyggare :P Sen gick vi runt och kikade lite och sen träffade vi Emelies pappa så satt på Kulans uteservering med honom lite innan vi gick mot buss stationen och väntade på bussen till Degerfors. När vi kom dit gick vi upp mot Letävlsskolan. Min underbara gamla gymnasieskola :P Emelie skulle träffa syon om olika universitet och högskoleutbildningar. Hon vet inte riktigt vad hon vill göra ännu. Sen tittade jag in hos Sonja, hon som jobbar i recpetionen. Hon var verkligen underbar när jag gick där. När jag hade problem med maten och svimmade i skolan så var det hon som tog hand om mig och skjutsade hem mig. Hon blev så förvånad när jag tittade in :) MEN! ropade hon och kom och gav mig en bamse kram. "Vi pratade härom dagen om dig, Petra och Madde" sa hon. Hon frågade en massa om vad jag gör nu och fick mig att lov att komma dit igen med Petra och Madde när dom kommer hem från Spanien :) Såg tyvärr inga andra lärare men kul att se skolan igen iaf :) Sen gick jag och Emelie hem till hennes mamma och vi satte oss tillsammans med Ellinor (Emelies ena lillasyster) på en filt på gården och mådde bra. Helt underbar familj har hon, så goa och trevliga :) Vid fem tiden så gick vi till Bosna och åt mat, blev en pizza som jag visserligen inte orkade äta upp, men gott var det :) Sen gick jag och Emelie hem till henne och gosade med katten Sixten innan jag tog bussen till Karlskoga och sedan bussen därifrån hem till Krhamn. Kom hem klockan åtta. Så det var verkligen en heldag. Riktigt trevligt :)



Kommentarer
Postat av: Anna

varför får du ej sola?

2008-06-04 @ 00:00:00
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0