Lite uppdatering

Kan fortfarande inte sluta att le, you make me smile :)

Igår så var man på Universitet med studiegruppen, dvs: Lisa, Marie, Marika, Jenny & Jessica. Kanon studiegrupp som man har nu i sommarkursen. Vi är super effektiva och det skrattas mkt kan jag lova :) Vi hann med super mkt igår så det var nice :) Efter studiegruppsträffen så var man hemma hos Daniel en stund, myste med katterna bland annat :) Sen åkte man hem, bytta om och sedan iväg till Karlstad igen :P Fast denna gången med Izabelle och Benjamin för lite shopping :) blev en fika och även mat på ikea förstårs! :) Världens godaste köttbullar.

Idag ska man äta lunch med brudarna :) Maddis och Petra är ju hemma nu, wiie :D Ska snacka en massa skit, ska bli skoj. Sen blir det att ta och brun utan sola sig, för jag tänker inte se ut som ett lik på skumpartyt imorrn eller på kryssningen på lördag heller :P Ska hinna träffa Emelie imorrn också innan det blir skumparty på kvällen. Fullspäckad helg blir det, skoj skoj :) Jag som aldrig varit på Ålands kryssning heller. Ska bli kanon kul, fast har alltid kul med min Izza gumma :)

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas ni får kul! =) själv ska jag jobba 2 delade turer lördag o söndag men jobbar ganska mkt nu för o ha ledigt mer sen, har 6 v semester =)

2008-06-26 @ 22:17:02
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: em

VEM FÅR DIG ATT LE?! BERÄTTA FÖR MEJ!

2008-06-29 @ 02:24:30
URL: http://foreverwithin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0