Så var det slut då...

Idag så var man på Universitet och vi hade massa skoj ute i parken framför campus. Skrattade mycket. Klassen är verkligen toppen! På lunchen satt vi och trängdes vid ett och samma bord, vi var ändå 18 personer där idag. Så snacka om klass sammanhållning :P Trångt men trevligt :) Sen tog man bussen hem och somnade gott en stund. Man blir ju trött av att vara ute i friska luften hela dagarna när man inte är van :P Vid tjugo i åtta kom Izabelle gumman och hämtade mig och vi åkte hem till Marcus och Clabbe. Som dock inte var hemma, de är ju i Tyskland. Men Adde var där och var kattvakt åt lille Max. Vi fixade tacos, så gott :) Och sen kollade vi ju fotbollen. Izabelle gick väl sådär efter halva matchen och jag och Adde satt kvar och heja. Tyvärr så spelade Sverige urusel och Ryssland jätte bra, så Ryssland vann med 2-0 :( Så var det med det, nu får vi inte vara med och spela mer i EM för den här gången :( Men jag och Adde deppa inte helt ihop, utan vi kollade på sex and the city. Kul med killar som också gillar den serien :P Nina kom när fotbollsmatchen var slut också, trevligt att träffa henne :) Hon ska sälja massa snygga skor och märkes väskor. Måste ta mig en titt på grejerna, mkt fint verkade det vara!

Ledig imorrn, skönt som bara den :) Men måste ändå upp för det kommer några arbetare hit och ska kolla ventilationen eller ngt sånt, suck. Något annat som är tråkigt är att det inte blir något Strömstad på midsommar :( Super trist! Vet inte vad vi ska hitta på nu... någon som har något förslag?

Ja för er som undrar så läser jag till lärare, kommer ha kompetens på ålder 1 år till 11 år och läser med inriktning på naturkunskap :) Fast nu i sommar läser jag en kurs som jag inte får i min utbildning men vill ha som handlar om att använda uterummet och drama i sin undervisning. Jätte spännande och bra kurs :) Är färdigutbildad till lärare helt i januari, vilket jag ser fram emot kan jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Anna

skoj att du bara har en termin kvar, kämpa på! :) åååh jag skulle också vilja ha en utb där man kan få jobb, har ju läst psykologi, arbetsvetenskap, engelska m.m. men inte får man nåt jobb på det, såå trist ju!! vet inte vad jag vill bli egentligen!! kanske skulle kolla på den lärarutb som du läser, vore ju skoj me barn tycker jag, i motsats till gamlingar som jag jobbar med nu hihi =)

2008-06-19 @ 21:51:30
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0