Usch och fy...

... för omogna små jävla äckel brudar! -suck- Var jag likadan när jag var 19 år tro??? Inte så skanky iaf. HAHA.

Idag är det torsdag. Solen skiner och man är på toppen humör :) Var nere på stan vid 13 tiden och luncha med Izabelle, kul att prata lite skit. Det behövs ibland :P Sen tog vi en tur på stan :) Satt en stund i solen också, måste ju passa på och njuta liksom. När Izabelles lunch var slut så promenerade jag bort till stationen och hämtade min cykel som stått där några dar :P Och sen så cyklade jag hemåt och la mig på en filt på baksidan. Somnade kan jag lova! Vilken tur att man hade solskydd på sig, annars hade min hudläkare blivit sur :P Har ätit god mat på altanen och resten av kvällen blir lugn tills jag och Izabelle ska iväg och ta vårat första naken dopp för i år :P Undra om det är kallt. Hehe. Det märks nog sen :P

Imorrn är det nationaldagen och det ska väl inte firas på något speciellt sätt, vi svenskar är dåliga på att fira. Kolla in Norge och USA. Där firar man för kung och fosterland iaf :P Kul om vi i Sverige var likadana och firade rejält, vi ska väl va stolta för vårat land! Jag, Izabelle och Benjamin ska ut till Jutviken och njuta av solen imorrn iaf. Sen blir det nog Arena på kvällen, det blir vårat firande av nationaldagen det :P Shaka rumpan på dansgolvet :D Lite kända ansikten kommer nog till Arena då också så det kan bli kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0