Lite bättre idag...

Idag mår man tack och lov lite bättre. Har ju glömt att berätta att jag bara blev sjukare i måndags. Jävla halsfluss. Men nu är man på bättringsvägar iaf :) Men ringde iaf till förskolan imorsse och berättade att jag har halsfluss och inte kan jobba imorgon. Dom tackade så mkt för att jag ringde idag och berättade det eftersom det är skolavslutning på imorrn och det kan vara svårt att få vikarier. Men de tyckte det var bra att jag hörde av mig iaf, inte bra att arbete med barnen när man är smittsam. Jag hoppas dock att jag mår bra till kvällen. Smittsam eller inte så lockar Arena. Mår jag bara bättre imorrn så finns en liten chans att det blir Arena då. Men kanske inte i lika vilt tempo som vanligt då. Får kanske sitta och vila iofta i såfall och låta bli att pussa på söta pojkar, så jag inte smittar ngn med halsfluss :P hehe.

Idag tar de studenten i Karlstad, så min granne Pontus tar studenten idag. Mammi var inne med blommor till honom förut och ett kort jag hade skrivit. Fick bidra med något när jag inte kunde följa med in :P Helt sjukt att han blivit så stor. Han har ju alltid varit lille Pontus liksom. Fick en chock för ett tag sen när jag såg honom på Statt, han är ju för liten för att vara där tyckte jag. Men det är bara jag som blivit gammal :P haha.

Näe nu ska jag dricka lite varmt och hoppas halsen blir ännu bättre tills imorrn :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Oj är han redan så "stor" lille Pontus :)

2008-06-14 @ 13:05:10
URL: http://sandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0