Lite om helgen & nya kursen

Lördagen blev inte mkt bättre än fredag. Hade ju inte tänkte festa något då. Men efter att frågat Izabelle så fick jag med mig henne för att kolla på fotboll hemma hos Clabbe och Nation. Där var det fullt ös hörde vi när vi kom. Jag ringde Adde och han fick komma ner och öppna. Han skyndade sig eftersom matchen redan börjat. När vi är nere i trapphuset så gör Zlatan mål på tv, så Adde får springa upp för att se reprisen :P Tyvärr så förlorde ju Sverige med 1-2 mot Spanien. Men men... vi tar ryssarna på onsdag istället :P Blev en massa hejande på Sverige iaf. Sen fortsatte festandet trots förlusten mot Spanien, och vi började fundera om även vi skulle med till statt som gänget hos Clabbe och Nation skulle. Tillslut så åkte vi hem till mig och hämtade klänningar och sen hem till Izza för att fixa oss i ordning. Denna kvällen så var de ju balkväll på statt så alla tjejer var tvungna att ha fin klänning och killarna kavaj eller kostym. Tjusigt värre liksom :P Sen begav vi oss tillbaka till gänget och vid elva, halv tolv traskade man mot statt. Adde var för go och betalade in både mig och Izza på statt :) Blev mycket dansande. Men jag hade ont i fötterna kan jag lova, nya skorna :P Blev ett litet hej till dj´n också mellan allt dansande ;) Sen gick jag och Izza och tog luft och åt lite pommes. Pratade med Ståhl i telefon så han kom och hämtade oss och vi åkte lite runt på stan i hans bil innan vi gick in på statt igen och joinade gänget där inne. När musiken stängdes av och vi skulle gå blev det lite mer prat med söta dj´n och en lite godnatt kram också då ;P Sen begav vi oss upp till Clabbe och Nation för efterfest. En väldigt slö sådan, till och med katten Max låg utslagen på soffarmstödet :P Alla var super trött och en del riktigt fulla kan jag lova. Nämner inga namn :P Jag och Izza begav hos hem iaf nyktra men trötta :P





Söndagen spenderades med Izabelle. Blev en favorit i repris - pommes med bsås och ett hej till gänget hemma hos Clabbe och Nation. Var väl bara Nina som inte såg lika bakfull som de andra :P Sen åkte jag och Izza ut i skärgården och åt våra pommes och sen satt vi lite på en brygga och njöt av solen :) körde lite med Benjamins båt också :) Men hjälp vilka vågor det kom när det stora båtarna åkte förbi :P


Idag har man haft första dagen på sommarkursen. Började inne och det var väl tur eftersom det börjde spöregna och åska och blixtra och sen helt plötsligt hagla! Var snö lite här och där på Campus när det äntligen slutade. Verkar vara en rolig grupp och bra lärare! Har myggbett och knott bett över hela mig efter att varit ute hela dagen i skogen. Usch usch. Men annars var det skoj :) På kvällen har jag varit med Adde, vi kollade på lite fotboll och sen scrubs såklart. Våran serie det, båda är beroende typ :P Haha. Nu ska man strax sova. Ledig imorrn iaf. Sen Universitet på onsdag igen.

Kommentarer
Postat av: Anna

bra att det verkar va en kul kurs :) jag vill också läsa nåt! :)

2008-06-17 @ 22:51:39
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: / nea

Vad är det för något du läser till? :)

(Svara här i din blogg)

2008-06-18 @ 16:17:21
URL: http://korkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0