Äntligen helg

Härliga fredag. Inte lika varmt ute idag som det var igår, men ändå ganska behagligt väder ute.
Idag har jag varit nere på stan och ätit lunch på Paus med Izabelle. Lasagne som vanligt :P Gott ju! Sen blev det lite shopping och en lite längre promenad på vägen hem för att njuta lite av vädret. När jag kom hem blev det att sätta igång en diskmaskin. Kunde inte göra det imorsse då de hade stängt av vattnet för att de skulle byta rör.

Ikväll blir det bara lugnt och kolla film med Andreas, känns rätt skönt faktiskt. Fast att det spritter lite i benen. Danssugen är man väl jämt :P Men denna helgen får bli lugn helt enkelt. Imorrn blir det att åka iväg till Karlstad med mammi för lite shopping. Hoppas min jacka finns kvar i min storlek på HM, så underbart fin!

Verkar som allt är klart för Andreas och min födelsedagsfest nu också. Pratade med Maggan förut och får höra i helgen nu om lokalen. Gratis lokal som är ganska stor, känns kanon. Bra att jag och Andreas fyller år dagen efter varandra. Totalt har vi satt ihop en lista på 50 personer till festen. Ska försöka fixa inbjudningskort också. Eller om man kanske ska ta det per sms istället... äh jag vet inte. 3 veckor kvar nu iaf. Hoppas på att det blir toppen kul :)

Kommentarer
Postat av: / nea

Till nyårsfesten jag ordnade så mailade jag ut inbjudningar till alla ^^
Smidigt och framförallt GRATIS ;D

2008-03-07 @ 15:49:17
URL: http://korkis.blogg.se
Postat av: Izza

Det är även billigt att göra egna inbjudningar som man sen framkallar på fotopapper (sånna jag gjort till b´s kalas tex) :) Puss

2008-03-07 @ 19:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0