Arena kväll

Igår var man på Arena med Izabelle gummsan då. Först var vi iväg till Färjestad och sålde Benjamins barnstol och sedan åkte vi in till stan för att käka lite. Rikigt mysigt hade vi :) Och god mat också, så vi var mätta och belåtna när vi klev in på Arena. Inte så mkt folk denna kvällen fast att folk fått pengar. Men kom på att det nog var för att folk ska ut idag istället för att Adam Tensta spelar där idag -suck- Kan folk bli mer tråkiga :P Vi hade iaf kul tillsammans - som alltid. Blev en massa dansade, pratande och lite fotande så såklart :P Så helt okej kväll. Vi gick hemåt lagomt innan de lugna låtarna började spelas, de orkar man inte med :P En massa folk som försöker ragga i sista minuten då bara. Uscha! Sånt vill jag inte vara med om. Har min pojk hemma det räcker alldeles utmärkt :D

Idag har man inte gjort så mkt, tagit det lugnt. Var iväg en sväng på stan med mammi och till coop. Mammi köpte en ny tv till mig, wiie :) Hon är så snäll! Nu behöver jag inte ha förstoringsglas för att titta på tv i mitt rum längre :P Hade ju världens minsta tv förut. Hade den även när jag hade lägenheten i Degerfors. Folk skratta ju åt min minitv då :P illa!

Ikväll blir det verkligen film kväll. Hyrt tre filmer som vi ska se, blir kanon. Bara en lugn hemma kväll :D


Izza & jag på Arena :)

Kommentarer
Postat av: em

lika fina som vanligt =)

2008-03-01 @ 20:05:16
Postat av: Izza

kul vi har det :) men jobbigt med alla "spy-potentiella" *rysa*

2008-03-01 @ 22:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0