Det börjar ljusna

Inget Branäs och inget sällskap denna helgen. Ensam och övergiven? Nja inte riktigt, har två vänner som har varit riktigt snälla och muntrat upp mig från det svarta hålet jag varit i. Observera att jag skrev som jag varit i. Är alltså inte kvar, vilket känns bra. Är påväg tillbaka upp igen kanske....

Igår kollade man på melodifestivalen, Charlotte Perelli vann (stavar hon så må tro?), riktigt schlagerblaj låt så det går nog bra för henne i eurovison :P Jag var glad att inte Christer Sjögren vann iaf, då hade jag skämts för att vara svensk alltså. Haha. Senare blev det mkt prat med en vän, tack tack. Det behövdes verkligen. Glömde helt bort min deppighet. Gick och la mig vid tre tiden och somnade på direkten.

Idag ska jag försöka ta tag i mitt pluggande. Det som skulle ha tagit tag i under fredagen men som av vissa omständigheter inte orkades med.... Nu ska jag ta mig i kragen.

Visst är det lite ljusare idag...

image191


Kommentarer
Postat av: Sandrah

Vad är det som hänt då? :S

2008-03-16 @ 19:25:36
URL: http://xenophobia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0