Förskolan idag

Nu sitter man här ny duschad och ska ge sig ut i snön om ett tag. Ska gå upp till förskolan och jobba idag :) De ringde vid halv nio förut och ville ha vikarie, och jag tackar ju aldrig nej till extra pengar. Alltid lika kul att träffa barnen också! Saknar dem ju när jag inte är där, hihi. Det värsta är att jag satt uppe till tre i natt för att jag inte kunde somna, så man är lite halv trött. Som tur är så börjar jag ju inte förän om en timme så det är ganska lugnt faktiskt. Ska bli kul att träffa barnen och pedagogerna igen iaf :) Ut i snön med barnen är så kul dessutom :)

image204

Kommentarer
Postat av: Izza

Kul att få jobba lite :) Har du tid att ses nåt i veckan? Fast skicka inte svar via sms för ja får inga sms :(
Puss

2008-03-25 @ 13:36:47
Postat av: Emma

kul med barn ju :)

då tar vi sällsis ner till emma i maj? :D

2008-03-25 @ 17:39:57
URL: http://diiphthong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0