Glad Påsk

image203
Glad Påsk får man säga idag då. Igår på långfredagen så var man ute vid elva nere på stan med mammi och Andreas för att kolla på mc karavanen. Det blåset typ storm och det var inte varma vindar kan jag lova! Usch vad jag frös! Det var ju inte direkt många motorcyklar heller, tog 5 minuter så hade alla åkt förbi liksom. Vissa år har man stått i typ en timme för att alla ska åka förbi. Så nej, i år var det ingen höjdare. Träffa på Izabelle, Benjamin och Jesper bland allt folk iaf. De såg ut att frysa lika mycket som oss :P Efter det kalla besöket på stan åkte vi hem till farmor för påsk fika som vi alltid gör efter mc karavanen. Hon hade gjort mina älsklings choklad kakor, så snäll :)

 På kvällen var det meningen att vi skulle till Hotland men det verkade som om det inte skulle komma speciellt mkt folk så vi struntade i det och jag och Izabelle tog en tur till Arena för att dansa istället. Riktigt skoj :) Och väldigt mkt folk för att vara helg innan lön, berodde väl på att det långfredagen. Så vi hade skoj iaf :) Blev ett besök på mc donalds innan vi åkte hem så Izza skulle få ngt i magen, hon hade ju tapeserat och målat hela dagen och inte hunnit äta så hon var nog rejält hungrig, sen åkte vi hem och jag försökete underhålla en mkt trött Izza :P Och det lyckade kanske eftersom vi kom hem i ett stycke iaf :P Måste berätta om ngt kul som  hände på Arena också. När jag och Izza stod på det stora dansgolvet så kommer en pytteliten kille fram till mig (han nådde mig till midjan kändes det som :P) och viskade ngt. Jag hörde inte vad eftersom han var så långt ner :P haha. Så sa va? Och så viskade han igen: do you wanna make out? Jag höll på att dö av skrattoch fick fram ett nej mellan skrattet. Stackars kille, vad tror han egentligen? :P Jaja, ett gott skratt blev det iaf. En annan sak också, en tjej vi såg på arena hann med tre olika killar inne på toaletten under kvällen, herregud! Undra vad hon gjorde med killarna där :P

Idag är det påskafton då, så det blir en lugn dag och sen utgång på statt med tjejerna :) Vi ska shaka rumpan på dansgolvet hela kvällen :) Ska bli super kul! Statt slår ju inte arena men det finns ju dansgolv iaf :P Hehe.
Glad påsk på er som sagt :)

Kommentarer
Postat av: Sandrah

Glad påsk!

2008-03-23 @ 12:03:18
URL: http://xenophobia.blogg.se
Postat av: Emma

ja, jag hade kul :) va lite trångt bara :P hade du kul raring?

2008-03-23 @ 18:33:30
URL: http://diiphthong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0