Happy :)

Idag är man glad, beror nog på toppen vädret :D Igår kväll snöade det och var kallt fast att det hade varit riktigt varmt ute under dagen, och idag var det strålande sol och 12 grader. Helt sjukt! Men skönt! Solen gör mig glad! Allt känns mkt lättare och humöret är verkligen på topp! Vad lite solsken kan göra egentligen :) Längtar som en tok till sommaren, mindre kläder, bada, grilla, festa ute och massa sol! Om nu inte sommaren blir som förra året vill säga :( Det vore så trist! Men ska iaf till Spanien i år, 2 veckor tillsammns med Andreas, Emmy, Glenn och André verkar det som iaf :) Vore toppen och få komma ifrån Sverige en stund och bara slappa i huset i Spanien. Får visserligen göra uppehåll med mina tabeltter då eftersom jag inte får vistas i solen för mkt när jag äter dessa tabletter. Men det är det värt! Anmälde mig till en sommarkurs i måndags också. Den håller på hela sommaren men från veck 27-31 så är man bara hemma. Så det blir nog både kul och skönt. Kursen verkar toppen rolig och intressant iaf :) "Drama i naturen" heter den och som det hörs på namnet så kommer man vara ute mkt så det är ju bara bra! Slipper man sitta inne under sommaren!

Var ute på en timmes promenad nyss. Klädde på mig väl, med vinter jacka och halsduk utan att titta på termometern. Helt sjukt var jag svettades då! Men en timme blev det som sagt iaf. När jag kom hem hade jag öppen jacka och halsduken i handen :P Blev ett stort glas isvatten direkt när man kom innanför dörren. Är nog dags att plocka fram vårjackan nu :P Hittade en super fin vårjacka på HM när jag och Izabelle var i Karlstad förresten, den är verkligen underbar! Kärlek vid första ögonkastet! Jag köpte den inte då, dum huvudet själv l


Kommentarer
Postat av: Emma

fuskigt sara! jag vill också åka utomlands..

2008-03-06 @ 14:57:15
URL: http://diiphthong.blogg.se
Postat av: em

det är konstigt väder ute :S

2008-03-06 @ 17:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0