Inte klokare

image200


Onsdag = Lost :D
Blir inge klokare efter att se varje nytt avsnitt varje onsdag, men ändå är jag som en slav. Måste verkligen följa det för att se hur de som skrivit serien kan knyta ihop den på slutet liksom. Om det nu ens går :P

Vid 17 tiden ska jag gå ner till Lindex och möta Izabelle när hon slutar jobba. Sen ska vi ta bilen och bege oss mot Karlstad. Izabelle ska hämta tapeter som hon ska ha till vardagrummet och sen blir det en tur på Bergvik också, och sen blir det ju såklart mat på Ikea :) Älskar verkligen deras köttbullar, mums mums!

Har haft ont i huvudet hela natten, sovit kanske två timmar totalt. Gick upp vid sju och åt lite frukost och tog nya huvudvärkstabletter. Men som tyvärr ändå inte hjälper. Är ju pga av tabletterna jag äter för huden. Jävla biverkningar alltså! Kommer ha telefontid snart med min hudläkare, ska fråga om jag kan få några starkare huvudvärkstabletter så jag kan få sova iaf. Usch. Som tur så var man ledig idag och jag sov två timmar på förmiddagen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0