Ledig

Tisdag och man är ledig. Riktigt skönt. Ska snart bege mig ut i solen för en promenad. Solen gör mig glad :)

Igår så var man på Universitet till klockan tolv, vi fick rita självporträtt och sätta upp på väggen och gissa vem som föreställde vem :P Hehe, riktigt kul. Saknar att teckna....
Vid fem tiden senare så följde jag med Izabelle och hämtade Benjamin och sen åkte vi och syndade och köpte pizza :P Blev film kväll med lite godis. Eftersom vi inte var till Branäs i helgen :P Jag får ju bara synda när jag åker bort ngnstans eller på typ påsk och jul. Så vi tog igen Branäs syndet vid filmtittandet istället. Hehe. Alltid lika kul att umgås med gumman :)

Påsk till helgen då... undra vad man ska hitta på. Om vädret tillåter är det ju motorcykelkaravan genom stan på långfredagen och då blir det nog även party på Hotland på kvällen, så skoj :) Sen kanske det kan bli utgång på påskafton kvällen också... det märks.  Annars blir det nog bara att vara med familj och så :) Vad ska ni göra i påsk??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0