Nu är det klippt!

Ja så är det faktiskt :P
Har hängt med Izabelle och Benjamin efter att de slutade jobba och dagis :P Izabelle klippte mig och Benjamin hjälpte till så gott han kunde. Han hade uppgiften med sprutflaskan. Vi höll på och dö av skratt när han sa: Sara kom närmare så jag kan spruta på dig! Haha. Han visste dock inte varför vi hade så kul åt det :P Håret blev kalas bra, så bra att ha vänner som är så duktiga, tack gumman :)


Före och Efter

- Sara kom närmare så jag kan spruta på dig!
Hahahahaha, han är för söt!

Annars idag så har dagen bestått av mestadels plugg. Träffa Izabelle på hennes lunch iaf och vi gick iväg till Paus och åt mat där. Sen gick jag på stan en sväng, träffade mormor i vimmlet också så vi stod och prata ett tag.
Varit hos Emmy & Glenn i nya lägenheten också, så fin så :) Där var det fullt hus. Förutom Emmy & Glenn så var Jasmine, André, Linda och Andreas där :P Andreas & André färgar just nu håret blont så jag får se hur det blir när Andreas kommer hit sen :P

Kommentarer
Postat av: Emma

google såklart :)

2008-03-04 @ 14:23:55
URL: http://diiphthong.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0