Onsdag & Torsdag

Onsdagen gick åt till att inte göra mkt alls föräns Izabelle slutade. Jag mötte henne vid Benjamins förskola och vi hämtade Benjamin och sen begav vi oss till Karlstad. Lite shopping och sen åt vi mat innan vi åkte hem. Kom hem 7 minuter över nio så missade 7 dyrbara minuter av Lost :P Men det värt, vi hade skoj :)

Idag har jag varit med Maddis, det blev lite bowling och sen så tog och och gick till Paus och åt lite lunch. Varm smörgås med med skinka, mozarella och rödlök. Det var riktigt smarrigt! :)

Igår på vägen hem från Karlstad så prata jag och Izza om idol, då kläcker hon: jag kunde sjunga när jag var lite, jag var med i kör och så... men sen kom jag väl i målbrottet heller ngt!
HAHA, hon är så sjuk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0