Onsdag

Idag hade man redovisining och det gick kanon. Jätte skönt att ha det gjort. Nu har vi bara två stora uppgifter kvar innan delkurs 1 är slut. Delkurs 2 kommer vara mer inriktad på barn i skolan, upp till årskurs 3. Kommer nog bli kul att få lite perspektiv därifrån, eftersom jag läser på förskolan och förskoleklass är det kul att få jämnföra lite. Det kände ju lite trist att sitta inne på Universitet idag när solen sken så underbart utanför, tur att den inte gått ner när man kom hem iaf :P Nu däremot så snöar det ute, helt sjukt! Vädret bara vänder jätte snabbt! Hoppas det snöar i Branäs nu samtidigt då :P Så jag och Izabelle får kanon väder när vi åker dit igen :)

Snart helg då, egentligen helg för mig redan imorrn eftersom jag är ledig torsdag och fredag igen. Men har mkt att stå i iaf, ska läsa kurslitteratur, ringa hudkliniken för ny tid, upp till förskolan och lämna in lön papper och hälsa på. Så kommer inte vara helt rastlös iaf, tack och lov :P Det är ju så jävla trist att inte ha ngt alls att göra på dagen :( För helgen har jag inga planer ännu, känns inte som jag orkar göra några heller... får ta helgen som den kommer tror jag. Kan vara bra det också ibland.

Ikväll är det LOST, nya frågor utan svar :P Den började spåra ur för länge sen, men jag måste se hur det går, så det är bara att sitta där kl 21 och titta. Missar dessutom Grey´s anatomy varje onsdag pågrund av att jag verkligen måste se LOST, som tur är så går det på repris varje söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0