Promenad nr 2

Blev en till promenad idag. Vad gör man när man är ledig och inte har ngt att göra? :P Jag, Andreas och Johans hund Zappa var ute på en promenix i skogen. Tur att man får låna andras djur när man inte har några egna :P Zappa är så go! Ville ha varenda pinne han hittade i skogen. Roligast var det när han hittade ett litet träd som vält omkull och han skulle ta med sig den, haha. Skrattade rätt gott när han slet för att få med sig den :P Önskar jag kunde skaffa mig hund! Men ska ta nya allergitester snart, får se om min allergi för hundar växt bort. Allergin för katter har ju tyvärr bara blivit värre har jag märkt. Men hundarna känner jag inte av längre, så förhoppningsvis är den borta :)



Suttit och tränat teori inför körkortet nu. Detta år ska jag banne mig ta det! Har inte haft ork till det efter jag slutade i Degerfors, hade nog tagit det under tiden på bilskolan i Karlskoga bara jag lagt orken till. Men nu ska jag göra ett nytt försök. Orken är det inge fel på nu iaf. Ska till bilskolan på måndag :) wiie!

Kommentarer
Postat av: em

duktig flicka som pluggar teori :D

2008-03-06 @ 21:27:11
Postat av: Izza

Bra att du äntligen tar tag i det gumman :)Kämpa på nu så har du det snart!

2008-03-06 @ 21:33:10
Postat av: Sara

hihi tack, men ja fuskade de vart inte alla fönster haha.. :P saknar dej med..

2008-03-07 @ 08:54:22
URL: http://saramalmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0