Tillbaka till förskolan

image187
Ja idag ska man tillbaka till förskolan igen då och jobba. Börjar inte förän 11 så det känns ju lite skumt. Kommer när barnen är ute och sen ska man in och äta vid halv tolv :P Tur att jag gick upp tidigt och åt frukost idag iaf. Sen så hinner man ju plugga lite innan jag ska börja gå mot förskolan. Usch, har värsta mkt att plugga. Får ta med boken upp till Branäs :P Idag ska jag och Izabelle handla lite frukost mat att ta med oss till Branäs också. Så dyrt där uppe så lika bra att ta det här på maxi liksom. Längtar som en tok till backarna :)

Näe nu är det väl dags att plugga lite som sagt... sen trava iväg upp för backen till förskolan, den tar slut på mig :P Ska bli så kul att träffa barnen även idag, trivs som fisken i vatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0