Två trippar till kd

Både igår och idag blev det resa fram och tillbaka till Karlstad. Igår så åkte ju jag och Izabelle iväg. Izabelle hämtade tapeterna till vardagsrummet på Våxnäs och sen åkte vi till Bergvik och kollade lite. Köpte underkläder och två linnen, allt jag hade råd med och kanske lika bra det :P Sen åkte vi till Ikea och kollade runt för att sedan njuta av deras goda köttbullar :) Mums sa magen!

Att det även blev en resa till Karlstad idag beror på att jag la undan den underbara röda jackan igår. Den som var slut inne i stan på hm, men den fanns på Bergvik. Snacka om att jag blev glad. Mammi och jag tog oss alltså en resa till Kd och jag fick äntligen min jacka. Mammi bjöd på mat, jätte gott. Sen kollade vi även lite på skor. Men det får bli när man fått pengar igen :P Nu är jag nämligen pank :P

Imorrn blir det att gå ner till stan och se på motorcykel karavanen, I Love it :D

Kommentarer
Postat av: Izza

just ja imorrn är de mc-grejjs :) Måste man juh ner å kolla på. Puss

2008-03-20 @ 20:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0