Våfflor

image206

Idag är det våffeldagen. Har ni ätit några våfflor tro? Jag missade våfflorna på förskolan idag. Kändes bra att jag kom efter att dom hade ätit det :P Mammi bjöd ju nämligen på det idag, och hade inte varit bra att äta våfflor två gånger idag. Är ju inte direkt ngn smal mat. Det blir ju nya tag nu här efter påsk. Komma i form för beach 2008 ju :D
Inte långt kvar till sommaren nu ju. Fast att den känns väldigt avlägsen när man tittar ut och det är snöstorm. Var tusan tog våren vägen liksom? Den var ju på väg ett tag där kändes det som, men inte då :(

Jag fyller iaf år på lördag, den 29 Mars som i vanlig ordning. Känns lite skumt att jag faktiskt plockade vitsippor ett år på min födelsedag. Det känns nästan overkligt när man tittar ut på vädret nu. Men fira ska jag göra iaf :) Fest hos Susanne på lördag och både Maddis och Petra kommer :) Även Izabelle är ju inbjuden. Tyvärr blev det ju inget av mina och Andreas planer på gemensam födelsedagfest (Han fyller dagen efter mig) pga att det sket sig med lokal. Så typiskt :( Men får väl bli nästa år kanske... eller när jag fyller 25 år. För 23 år känns ojämt och tråkigt :P

Nu ska jag smörja in mig, har precis duschat. Och sen får jag se om jag kan se filmen Andreas har laddat hem åt mig. Hoodwinked heter den. Är animerad, typ shrek stuk på den. Men min dator verkar inte vilja spela den.. så vi får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: em.

inga våfflor för min del. orkar inte hålla reda på alla jäkla dagar. det va la fettisdag för ett tag sen också? orka :P

2008-03-26 @ 02:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0