Arena fredag & lugn lördag




Igår var det en trevlig kväll i Karlstad på Arena med Izabelle gumman. Men oj vilka problem vi hade innan vi kom iväg. Klädproblem till tusen :P Men till slut kom vi iväg iaf, efter många om och men. Izabelle lånade min rosa klänning och jag tog älsklings kjolen med det mintgröna linnet till. Vi har nog aldrig kommit iväg så sent som igår :P Väl framme i Karlstad var det super mycket folk, och poliser överallt. Tydligen var det så mycket poliser ute för att det skulle vara nazist gäng ute på kvällen. Vi såg värsta S.W.A.T bilen utanför Arena :P Till en början var det rätt lite folk inne på arena men det kom bara mer och mer. Så tillslut var det jätte mycket folk och riktigt varmt på lilla dansgolvet, jisses! Izabelle hade en vakt efter sig hela kvällen. Så fort han fick förbi strök han med handen över ryggen eller magen på henne, haha :P Det var inte diskret liksom! Vi dansade iaf en massa och jag fick till och med dansa lite bugg med en kille :P Haha, vi hade dansat på Yngves danskurs när vi var små kom vi på :P Mycket äckel killar var det också, som inte fattar att man inte vill dansa med dom -suck- Blev en svängt till Mc donalds innan hemfärd. Min mat gick på 7 kr :P en isvatten och fruktpåse, hehe. Men nu får det vara nog på mitt ätande. Kan Izabelle kan jag :) Vi kan stötta varandra och äta nyttigt :)

Idag så har man varit i Karlstad, tog tolv bussen och Tomas och Rikard kom och mötte. Blev en sväng på stan och satt på torget en sväng. Super skönt i solen. Sen gick vi hem till Tomas och där har vi väl i stort sett spenderat dagen. Izabelle kom och mötte på stationen när jag kom hem vid sju tiden och då åkte vi ut till skärgården och promenerade lite. Kvällen blir lugn. Orkar inget annat. Ska bara ligga i soffan och kolla film skulle jag tro :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0