Brr...

...Värmen har försvunnit och det är riktigt kallt ju, dags att sätta på sig jacka och sån shit igen. Inte kul alls det! :( Hoppas solen och värmen kommer tillbaka snart! Saknar den.

Idag har man haft en heldag verkligen. Plugg med studiegruppen hemma hos Malin hela morgonen och förmiddagen sedan så åkte vi till Universitet och var där till fyra. Hade bokstavsträning idag, hur vi lär barnen bokstäver. Riktigt kul och intressant :) Kom hem vid halv fem och vid fem tiden så mötte jag Izabelle och Jesper vid Benjamins förskola. Vi skjutsade hem Jesper & Benjamin och sen tog vi bilen till Marieberg och tog en liten promenad där. Sedan åkte vi till Skärgården och satt på en parkering där och jag fick prova att växla och grejer. Snart dags för att börja övningsköra. Ska bli så kul, är riktigt peppad nu. Ska banne mig ta det där körkortet nu!

Resten av kvällen blir lugn, ska strax äta och sen blir det att kolla på Desperate housewives och sedan blir det nog sängen, är super trött verkligen! Imorrn är det Universitet som gäller igen, men börjar åtta i morgon. Men blir nog typ heldag då också, för vi (studiegruppen) ska försöka göra färdigt vårat tema arbete om Mamma Mu & Kråkan då efter lektionen är slut. Skönt att ha det klart innan veckan är slut. Inte många lektioner kvar på Universitet nu, snart sommarlov. Kom in på sommarkursen jag sökt också, underbart! Får man en bra kurs i sitt cv sen och lite pengar i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Anna

skönt att läsa på sommarn o slippa söka jobb :D själv ska jag för första gången ha SEMESTER!! 6 hela veckor!! ska bli helt underbart!!:)

2008-05-14 @ 22:36:42
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0