Fredagens bravader

image266


Igår så åkte man med bussen till Karlstad för att träffa Josse gumman. Emelie gick med mig till stationen, trevligt med sällskap :) Var riktigt kul att träffa Josse utanför Universitet, det var länge sen sist faktiskt. Vi åt lunch på stan och shoppade lite. Jag var på jakt efter ett par skor, men hittade inga jag gillade tyvärr :/ Jobbigt när man har en bild i hvuvudet på ungefär hur man vill att de ska se ut och inga matchar den bilden. När vi var imitticity huset så var Idol Ola där och uppträdde, vilken skit musik alltså. Playback var det också, illa :P Vi tröttna rätt rejält och fortsatte och shoppa medan alla fjorttisbrudar skrek som galningar :P Hade ganska ont i huvudet när det äntligen var slut, haha. Råkade krocka ihop med en person på stan också, och det visade sig vara Stefan Holm. Så två kändisar på en dag i Karlstad, vad händer :P Fast Stefan är väl ändå från Karlstad, eller har jag fel?

På kvällen blev det Arena med Izabelle gumman. Dåligt med folk, men det beror väl på att det var helg innan lön. Ganska bra musik iaf, den Dj´n är så bra, spelar en massa bra 90 tals låtar :) we like! Skumt folk var det ute på arena iaf. Vi träffade t.ex. en diplomat son. Haha, vi skulle fan ha kidnappat honom och bett om lösensumma sen gumman :P Vi träffade även Björn Gustavsson! Haha... näe tyvärr, men jävlar va lik! En riktig look-a-like :P Träffade även på Andreas från gymnasietiden. När jag skulle sova sen var det ljust ute. Jävla sommar! :P Tur att man har rullgardiner, annars hade jag aldrig somnat :P

Idag blir det riktigt lugnt kan jag lova :)

Kommentarer
Postat av: Anna

han är från forshaga har jag för mig

2008-05-17 @ 18:28:00
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: / nea

Ooohh.. där blev jag nästan sotis när du sa att du träffat Björn Gustavsson! Tur för dig att det inte var han :P

2008-05-17 @ 18:35:53
URL: http://korkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0