Helg :D

FREDAG :) Det gillar vi kan jag lova :P Visserligen var jag ledig igår och är det idag med, men fredagar känns ändå speciellt, då ÄR man verkligen ledig :)

I onsdags så var jag med Adde, åt god mat och kollade på Lost. Han ville väl helst kolla på hockeyn men gav upp efter mitt tjat :P Hehe, han fick ju ändå se målan i repris sen :P Igår så var jag och åt lunch med Martin på stan. Vi gick till Blå Valvet och beställde Bakad potatis, jag beställde med kycklingröra, såååå gott! Snacka en massa skit. Skoj skoj. Sen gick vi hemåt och jag gick iväg för att träffa Emelie, vi gick till hembygdesgården och satt där och snacka ett tag. Trevligt att träffa gumman :)

Idag är det grått och trist! Hatar sånt här skit väder. Gick för att hämta posten förut och hade tajts och ballerina skor, fy fan va kallt alltså! Brr! Blir att byta om tror jag. Ska ta bussen till Josse vid ett tiden, käka lite lunch på stan och så. Vi träffas ju inte lika mycket längre sen vi börja nya kursen. Så synd. Men får man passa på när man är ledig. Ikväll blir det kanske arena med Izabelle, inte riktigt bestämt ännu.

image265


Kommentarer
Postat av: Anna

bakad potatis, lääängesen, gott:)

ja brr det är riktigt äckligt väder nu...

2008-05-16 @ 21:39:54
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0