Helgen gick fort

Söndag igen, helgerna går fort. Alldeles för fort! Längtar redan till nästa. Fast det är ju ganska förstårligt! För då är man i Göteborg, underbara Göteborg :) Sover på hotell, äter god mat, går på speedway tävling på Ullevi och bara njuter av underbara Göteborg :) Lovely! Längtar som en tok. Men tyvärr kommer nog veckan gå vääääldigt segt. Jag har bara en lektion på campus till veckan, på torsdag. Sen är man liksom ledig resten av veckan. Segt värre! Från att ha haft super mycket att göra i arbetsväg från Universitet så har man ingenting just nu. Men det är väl för att kursen snart är slut! Längtar tills sommarkusen börjar :)

Igår blev det en lugn kväll, kollade film. Hände inte speciellt mycket liksom. Somnade runt tre efter att ha läst lite i en bok. En som inte är kurslitteratur! WOW! Första gången på 1 år eller ngt som jag orkar lägga tid på att läsa en bok som inte är kurslitteratur :P Blir lugnt idag också. Ska på bio senare, ska se någon komedi, kommer inte ihåg vad den hette men den blir säkert bra. Haha minnet är inte det bästa just nu :P

Ska boka massagetid till veckan, min rygg håller på att döda mig! Står inte ut nu. Tur att man har massa oanvända presentkort på massage (fick i julklapp) som bara ligger och väntar på att bli använda. Får se vad man mer ska hitta på för att få veckan att gå så det blir helg snabbt :P Fika med Maddis och sjukhus besök är bokat också iofs :)


Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas ni får kul i gbg :)
jag vill oxå åka dit, eller nånstans...

2008-05-18 @ 21:30:02
URL: http://annaflickan.blogg.se/
Postat av: Izza

Vi kommer få det super kul, men det känns långt dit. Jag måste få ditt personnummer oxå om ja ska beställa kryssning imorgon. Puss!

2008-05-18 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0