I dont need your sympathy

Im strong enough
To live without you
Strong enough and I quit crying
Now Im strong enough
To know you gotta go

Theres no more to say
So save your breath
And then walk away
No matter what I hear you say
Im strong enough to know you gotta go

So you feel misunderstood
Baby, have I got news for you
On being used, I could write a book



Du ljög, du utnyttjade mig och sårade mig
Jag förtjänar så jävla mycket bättre än dig. Du är inte värd  mig!
Jag hoppas att du blir lika sårad en dag och får känna hur det känns.
Det man gjort mot någon annan får man oftast tillbaka någon gång. Hoppas du får ditt tillbaka ordentligt.



Kommentarer
Postat av: Sandrah

vad har hänt?

2008-05-26 @ 18:53:35
URL: http://sandrah.blogg.se
Postat av: / nea

Jag lever efter talesättet; I don't get mad, I get even.

2008-05-26 @ 20:13:57
URL: http://korkis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0