Just idag är jag stark

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just den här dan
Den ger lust när den kommer


Värsta skum låten med Kenta, men känner precis så idag :) Härligt att inte vara kvar på botten! Efter regn kommer solsken, och sol är det ute dessutom, passande :) Gick upp halv åtta och har hunnit skriva på två arbeten som jag skickat in. Stolt över mig själv!

I lördags var man i Karlskoga. Förfest hemma hos Danne. Vi var inte mycket folk. Bara jag, Maddis, Petra, Danne, Tommy, Stefan och Henke. Men gud va kul det var :) Riktigt härligt gäng de där :) Kom iväg med taxi till statt vid tolv tiden och där var det super mycket folk. Vi dansade super mycket och blev fotade av vimmelfotografen. Eller ja de andra blev det. Jag och Henke blev typ fotade av Närke allahanda eller ngt sånt skumt :P Träffade Stefan också så det blev lite snack i soffan, länge sen jag träffade han. Missade September när hon spelade tyvärr. Hon spelade inte så länge heller. Hörde henne iaf, spelade typ 4 låtar kanske... dåligt. Men det var en riktigt rolig kväll. Kom i säng vid fyra tiden och då var man trött.



Har precis kommit hem från stan, blev lunch på paus med Izabelle. Älskar café Paus lasagne så den blev det ju såklart :P Vi hade massor att prata om. Hon om Ålands kryssningen och jag om helgen i Karlskoga. Nu ska vi planera för en egen resa till Åland Izza gumman och jag, skoj skoj :) Tog sällskap med Izabelle tillbaka till Lindex och passade på att köpa lite underkläder när jag ändå var där. Sen cyklade jag tillbaka hem. Ja jag CYKLADE faktiskt idag. Känns som år och dag :P Måste fixa alla mina cyklar snart. Har tre men ingen av dom funkar sådär jätte bra :P Dags att fixa de nu kanske... Måste ju cykla ut i skärgården i sommar ju :)

Kommentarer
Postat av: Anna

åå kul med resa ju :)

jag funderar på vart vi ska åka i sommar jag.. vet att jag ska till nora på antikmässan o kanske till hjo på hantverksmässan men får se :)

2008-05-12 @ 23:19:54
URL: http://annaflickan.blogg.se
Postat av: Anna

har inte bestämt vad för hund än, leonberger kanske, eller en appenzeller sennenhund eller nåt åt det hållet... kollar lite olika... :) har du ngt förslag? en familjehund ska det va typ.. :)

2008-05-13 @ 17:24:28
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0