Lugn dag

Idag sov man riktigt länge fast att jag inte hade tänkt göra det. Sen skrev man lite på skolarbete, sedan promenerade jag ner till stan i vårvädret, kanon varmt! Träffade Martin och vi gick lite på stan. Försökte hitta ngt att ha på mig på lördag men icke då :/ får ta mig en sväng på stan på fredag igen. Vi gick till paus och jag tog en kycklingsallad iaf. Riktigt smaskigt fast att jag inte orkar äta upp. Man får ju såååå mycket på tallriken! Men gott som sagt och kul att snacka en massa med Martin också :) Vi var och kollade på en lägenhet som Martins kompis hade flyttat in i också, låg typ vid Mastis, super bra läge och fin lägenhet. Men oj vilken hemsk fondvägg. Han skulle måla över den. Men jag kan inte fatta hur förra ägarna ville ha en sån hemsk grön fondvägg! Efter vi hade kollat på lägenheten gick jag till farmor och var lite där och busa med Trulls tills mammi slutade och jag åkte med henne hemåt. Men oj vad ögonen kilade. Pollen i luften, nyklippt gräs och Trulls på det - ingen hit när man inte hade ätit ngn tablett! Uscha!



Ikväll blir det lugnt, ska bara kolla Desperate housewifes kl 21. Har missat de två senaste avsnitten, så illa! Men idag så ska jag minsann sitta i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Anna

såå söt katt ju!!:)

2008-05-06 @ 21:12:41
URL: http://annaflickan.blogg.se
Postat av: Anna

min katt nös på min axel nu, hmm mysigt det...

2008-05-06 @ 21:13:10
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0