Onsdag & Torsdag

Skrev en massa igår men sen försvann allt utan att jag hann spara. Så gör väl ett nytt försök nu då.

Igår så var man på Universitet till klockan halv tre typ. Först hade vi lektion i snickarboden där vi fick göra geobräden. Fick värsta nostalgi känslan där jag stod med sandpapper och brännpenna :P Var ju inte direkt igår man var i en slöjdsal liksom. Jävlar va dålig jag är på att spika :P Klart man råkade slå sig på tummen med hammaren också, klant :P Efter att vi var klara i snickarboden fick vi gå upp till lektionssalen och göra massa övningar med våra geobräden och sedan spela olika geometrispel. Jag och Josse spelade geometri bingo, riktigt kul :) Efter detta så träffades studiegruppen för att arbeta med vårat barnbokstema, vi har tema om Mamma Mu och Kråkan, riktigt kul att arbeta med :)


Senare på eftermiddagen så blev det en lång promenad med Izabelle och Benjamin. Vi gick till Kvarndammen och gick omkring där, passade även på att leka i lekparken där :) Sen blev det en varsin glass i värmen uppe vid Mcdonalds för att sedan gå till Djurvilan där varken Izabelle eller Benjamin hade varit förut. Sen promenerade vi neråt igen och till Maxi där vi provade lite skor och så. Jag köpte ett par tygskor att ha i skolan nu, så sköna och så billiga!



Idag har man varit i skolan till klockan elva, var meningen att vi skulle ha studiegruppsarbete hemma hos Maria efter men de fick skjutsa hem mig för jag fick värsta migränen :( Inte alls kul. Tror det har med att solen är så stark nu och jag dessutom är jätte ljuskänslig av tabletterna. Men nu efter att jag sovit lite i rummet med nedragna persienner så är det mycket bättre. Ska iväg kl 18 med mammi till Kapphal, hon har fått någon inbjudan på VIP-kväll där idag. Med rabatt priser och lite så, kan bli kul :) Om jag har tur kanske jag hittar ngt att ha på mig på lördag också :P

Kommentarer
Postat av: Anna

åå jag vill också handla lite kläder!!! men jag är utfattig nu!!! :( så jag tar åt mig massa extraturer på jobbet så jag ska bli rik o kunna handla o spara lite :) haha rik är väl o ta i kanske (ps kika gärna in o läs o kommentera min blogg också) :)

2008-05-08 @ 22:15:08
URL: http://annaflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0