Pablo Francisco

image249


Ni måste ju bara kolla på 5:an kl 22.30 ikväll då det är Pablo Francisco, visserligen från 2006. Men han är ju så jävla rolig! Helt otrolig ju, skrattar jämt när jag ser han :)

Inte gjort mycket alls idag, var på Universitet från 13-16 och sen kom jag hem och åt lite mat och pluggade. Sen la jag mig för att läsa lite och somnade. Vaknade kl halv åtta. Helt sjukt! Så nu är man hur pigg som helst! Skulle kunna gå ut och springa lite nu liksom :P Typiskt. Tur att jag är ledig imorrn iaf. Annars hade jag nog varit trött imorrn eftersom jag inte kommer kunna sova på ett tag nu. Sitter och lyssnar på en gammal Prodigy låt - No good, helt underbar :) Den och Takidas - Curly Sue går på repete just nu :) Helt skilda låtar, men båda jätte bra. Har ju alla Prodigys skivor sen min Prodigy period 6-8:an. Ska nog lägga in de på datorn :) Riktigt bra ju :)



Kommentarer
Postat av: Izza

När du kolla på det så sov jag :P intressant vetande va? hehe

2008-05-06 @ 19:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0