Sammanfattning av veckan

Oj vad dagarna går fort. Det har varit så fint väder så har inte haft lust att sitta och skriva här heller känns det som.

Måndag
I måndags var jag ute i skärgården och gick med Emelie. Sen på kvällen gick jag hem till Adde och kollade på fotbollen med honom. Slappade hela kvällen hemma hos Adde.

Tisdag
Mötte Emelie och vi vänta på hennes pappa. Åkte med dom när Emelie övningskörde. Vi åkte ut till Marieberg och Emelies pappa bjöd på fika :) Sen åkte vi hem till honom och hade det skönt i solen där :) På kvällen gick jag på bio med mammi som bjöd :) Vi såg den nya Indiana Jones filmen, riktigt bra.

Onsdag
Hade redovisning på Universitet, gick kanon bra. Man var nöjd när man gick därifrån, sista uppgiften på campus klart :) Sen åkte vi hem till farmor på eftermiddagen som fyllde år. Hennes tvillingsyster var även där, riktigt kul. Farmor bjöd på smörgåstårta :)

Torsdag
Gick ner på stan med Emelie och åt lunch på Kina restaurangen, så gott :) Sen hem och grejade lite innan jag gick ner till stan igen för att träffa Maddis och Susanne. Åkte lite karuseller och gick runt på stan. Sa hejdå till Maddis och Petra, som åker till Spanien på söndag :( Kommer vara borta hela sommaren. Kommer sakna dom som tusan! :( På kvällen sen kom Jimmie över och vi kollade på Japansk skräck film, precis som förr :P Var super kul. Inte så ofta man träffar honom när han pluggar i Falun nu.

Fredag
Idag har jag varit nere på stan med Emelie, Camilla och Linneá. Vi har åkt en massa karuseller och myst i gräset. Jätte varmt ute idag ju. En av killarna som har hand om virvelvinden har snackat med mig en massa idag, undra om jag skulle komma ner ikväll och undra om jag ville träffa honom, haha. Tror inte det :P Ska ut och dansa med min Izabelle ikväll :) Arena blir det, har ju saknat Arena :P Men vi ska nog ta oss en tur nere på fastingen först innan vi drar till Karlstad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0