Snart drar vi

image273

Idag drar jag och Izza till underbara Göteborg! Ska bli helt underbart! Först och främst att komma bort härifrån och sen åka till Sveriges absolut skönaste stad! :) När jag blir stor ska jag bo där :P Haha. Tar tåget vid elva och vi är framme vid tre. Då ska vi checka in på hotellet och ta en tur till Liseberg, vid 19 ska vi på Grand Prix Speedway på Ullevi och på kvällen sen blir det utgång :D Blir kanon kul tror jag, speciellt när min gummsa följer med :) Hoppas ni får en toppen helg.

Kommentarer
Postat av: Anna

hoppas ni hade skoj! :) gbg var längesen jag var i, kanske skulle ta en tur:)

2008-05-25 @ 22:05:39
URL: http://annaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0